uyudum mu?

LOST II by Eric Vondy

LOST II, a photo by Eric Vondy on Flickr.
sıkıntılıyım be aga... uyumak istersin ama uykunda göreceklerin seni tedirgin eder.. düşünmek daha kontrollüdür, aklından silip atarsın ama rüyanı kontrol edemezsin.. korkarsın... uyumadığım için kimseyi unutmuyordum, olayları aklımda tutuyordum, yeniliyordum sürekli... uyursam nasıl olurdu? belki kaçtığım gerçekler peşime düşmezdi... uyku sırf bu yüzden vücudumun bana bir oyunuydu... sadece birkaç saat uykuyla yetinmeye çalışan bedenimin beynimden intikamı bu... ama uyursam kontrol onda olur... çok yorgunum... sanırım uyuyacağım...
uyumamamın nedeni uykuyu anlamamamdı. kendimden geçmeyi tanımlayamıyordum. sonra tekrar kendime gelmeyi. bu arada kontrolsuz düşüncelere sahip olmayı anlamlandıramıyordum. alt beyin mi dersin yoksa iç dünya mı ne üç noktaysa artık ben ona yenilmekten korkuyorum...
uyuyan insanların üzerine abanan acizlik de iğrendirmiştir beni... onlar gibi görünmek, onlar kadar zayıf ve yalın olmak çok korkutucu... uyurken hiçbir kimsenin birbirinden farkı yok ki... ister katil olsun isterse imam hepsi uyuyor işte.. rüyalarında ki kişi oluyorlar.. maskelerini atıyorlar ve sadece olmak istedikleri alt dünyalarındaki gerçekler çıkıyor ortaya... bu dünya yok işte o yüzden sadece beynimizdeki gerçekler var. ben korkuyorum...
içimden bir ses uyunmak isterse ne yapacağım o zaman başlamadan birçok şey bitecek... uyumak istemiyorum... uyanmaktan korkuyorum...
ayıkken umutsuz olan birinin uykusunda rahatlamayı beklemesi ne kadar gülünç olabilir ki!
bedenime hakim olamadım, uykusuzluk insan olduğumu, zavallı olduğumu hatırlatıyordu bana...
Ve uyudum...

Yorumlar