Hayat ne garip...

Hayat ne garip...
Yaşamımda belirli olgulara sahip biri olarak yasamayı hedeflemiştim. Şimdi ise bu hedeflere ulaşabilecek potansiyele sahibim. Hayatımın bundan sonraki evresini beraber geçireceğim insan ile aldığım kararları, planları ve kurduğum hayalleri hayata geçirebilecek kudrete sahibim... Onun nefesini tenimde hissetmek benim için hayata dört kolla sarılma sebebi. Bakışları, dokunuşları ve sesleri benim hayatımın anahtarları.
Çok asık biri olarak değil onun olarak yazıyorum bu satırları. Ask kisiden kisiye değişkenlik gösteren bir kavram. Evet, bir kavram çünkü belirli bir tanımı yok. Onun olmak yada benim olması iste özgürlük bu. Nasıl mı? Ask acıların, hüznün, özlemin, bekleyişin, karamsarlığın ve kötü olan tüm duyguların arkasında saklı birşey. Bunlar insanı tutsak eder, sürekli bagimli gibi yasarsınız. Peki onun olmak nasıl bir özgürlük olacak! Evet özgürsünüz, onun olarak özgürsünüz.



Mr.Pad'imden gönderildi...

Yorumlar