Çarşamba, Ağustos 01, 2012

Project_365


PROJE 365, fotoğraf ile uğraşan bir çok kişinin bildiği ve uyguladığı bir projedir.

Amacı, bir yıl (365 gün) boyunca çekilen fotoğrafların günlük ve aylık olarak yayınlanmasıdır. Bu projeye Mart'11 de başladım ve Mart'12 nin başında bitti.

Bu süre boyunca 3000'den fazla fotoğraf çekip, aralarından her güne bir tanesini eşledim ve yayınladım. Bu süre içerisinde Avrupa'nın birçok kentine gittim ve oralarda anı yakalamak adına çok güzel çalışmalarım oldu. Kimilerinde ise sadece o güne ait olması adına çekilmiş çalışmalardı. Bu sıradanlığı engellemek adına o çalışmaların yerine beğenimi fazlasıyla kazanmış çalışmalarımı ekledim. Sonuçta bu çalışmalar benim elimden çıktı ve benim yaşadığım zaman dilimlerini ölümsüzleştirdi.  Bir yıl boyunca projeye sadık kalmak gerçekten zordu ancak sonu güzel oldu.

Umarım 365 ile sınırlı olan bu sununun tadına en az sizde benim kadar alırsınız... 

İlgili albüme aşağıdaki Project_365'e tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Project_365