Cumartesi, Ağustos 18, 2012

Karada degilsin ki....

Her sabah onun o tatlı yüzünü izleyerek güne başlıyorum. Sırf bu yüzden ondan önce uyanıyor ve yüzündeki o mutluluğu izliyorum... Hatta suan bile sen uyuyorsun, ben ise seni goz ucu ile kesiyor ve bu satirlari yaziyorum.. Tabiii.... Aramızdaki o diğer erkeği görmezden gelemiyorum, sanırım karımın hayatında ikinci bir erkek var. Her gece aramıza giriyor, hatta benden önce yatağımıza atliyo ve benim tarafımda boylu boyunca uzanıyor. Bana küçücük bir yer bırakıyor. Onu rahatsız etmemek için tüm rahatsızlıklara bile katlanıyorum. Ulan Miskin seninle karımı paylaşıyorum...
Senin o umursamaz havan varya! Sen kadınların nasil ilgisini çekeceğini çözmüş bir kedisin... Eve gelen tüm kadınlar senin pesinde, ulan seni sevmek için, sırf sana yakın olabilmek için yerlerde sürülüyorlar, patilerine kapanıyorlar resmen. Ama sen ne yapıyorsun iki sürünüyormuş gibi yapıp sonra işine bakıyorsun... Helal olsun sana!
Daha gecen haftasonu esimin üniversiteden arkadaşları geldi, uzun zaman olmuş birbirlerini görmeyeli, sohbet muhabbet eyvallah... Lan uzun zamandan beri görüşmemiş kisilerin muhabbetlerinin yüzde kırkını oluşturdun. Hatta seni sevmek ve seninle ilgilenmek için mutfakta halinin üzerinde oturdular. Nasıl başarıyorsun bu denli kadınları patilerinin altına almayı... Helal olsun!
Eee sabahları ne demeli... Uyandıktan sonra mama ve su olayı. Yüzümüzü bile yıkamamıza fırsat bulmadan senin ihtiyaclarını gideriyoruz...
Ama dostum bunların hepsi sana helal olsun... Sen hayatıma girdiğinde benim halımı yakın cevrem biliyordu, senden önce ve sonra seklinde adlandırılır oldu hayatım... Senin dostluğun, senin o karşıma geçip masumca baktığın ve beni sakinlestirdigin anlar... Sen gercek dostsun, seninle herseyimi paylaşırım ve paylasiyorumda... Suan bile yorganın ucundasin ve kalkıp içeri gidemiyorum!
Kaç kilo oldun Miskin sen yaaaa!